Asigurare pentru accidente ale angajatilor

Este important ca angajatii tai sa fie si sa se simta mereu in siguranta. Insa nu intotdeauna poti anticipa tipurile de accidente ce pot avea loc in cadrul firmei tale. De aceea iti oferim o asigurare care iti ajuta echipa in momentele dificile.

Persoane asigurate

Angajatii persoanelor juridice cu sediul in Romania, inclusiv al reprezentantelor firmelor straine, cetateni romani sau straini.

Riscuri asigurate

  • Deces din accident
  • Invaliditate permanenta totala sau partiala din accident

survenite din accident intr-o perioadă de maxim 365 zile de la data unui accident produs in perioada de valabilitate a asigurarii

Acoperiri suplimentare

  • Spitalizare ca urmare a unui accident
  • Incapacitatea temporara de munca din accident
  • Interventii chirurgicale din accident
  • Fracturi din accident
  • Arsuri din accident
  • Cheltuieli medicale din accident

Sume asigurate

Sumele asigurate se stabilesc de catre persoanele juridice care incheie asigurarea in calitate de contractant, fiind agreate de GARANTA ASIGURARI.

 

Teritorialitate

  • Standard:Asigurarea este valabila pentru accidentele survenite pe teritoriul Romaniei
  • In afara granitelor tarii: Contra unui cost suplimentar, asigurarea poate fi extinsa la cerere pentru a acoperi riscurile asigurate si in afara granitelor tarii.

Valabilitate

Asigurarea este valabila pentru accidentele suferite de catre Asigurat in perioada asigurata:

  • in timpul indeplinirii atributiilor/obligatiilor de serviciu
  • in timpul si pe traseul normal al deplasarii Angajatului asigurat de la domiciliu (permanent sau flotant) la locul de munca si invers
  • in timpul deplasarii Angajatului asigurat de la sediul angajatorului sau la orice alt loc de munca organizat de acesta, in scopul indeplinirii indatoririlor de serviciu si pe durata si traseul normal de deplasare.

Contra unui cost suplimentar, asigurarea poate fi extinsa pentru o acoperire 24 de ore din 24.